Ännu en "utmaning"

Hittade även denna på Marias blogg ---> Mawiia som jag snodde och svarade på haha No hard feelings? hehe

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jobbade oavnligt lite under sommaren(jag var ledig hela 3 veckor)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Inte lönt med nyårslöften för de bryts ändå alltid(av mig iaf)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja minsann, jätte kul!

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, tack gode gud

5. Vilka länder besökte du?
Ungern och Serbien

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Money money money (föreställ er att jag sjunger som de i ABBA haha)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Jag är inte riktigt för såna där "årsdagar" och datumskit tyvärr

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag lyckades vara ledig 3 veckor under sommaren, samt att jag lärde mig spela gitarr!

9. Största misstaget?
Att jag tackade ja till så många saker under hösten att jag endast var ledig på måndagskvällar

 10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halsfluss som vanligt, allergibesvär, höll på att "hugga av tummen" så jag nästan svimmade haha

11. Bästa köpet?
Aboslut nya bilen

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Lån (jag skyller på finanskrisen haha)

13.Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja min älskade sambos närvaro och underbara sätt att vara på mot mig och andra

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Lilla snigel, det var låten jag lärde mig spela fingerkomp med hehe

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog gladare, men hade absolut perioder då jag inte mådde bra

16. Vad önskar du att du gjort mer?
VUNNIT EN J-LA MASSA PENGAR

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Klagat

18. Hur tillbringade du julen?
Med mina nära och kära

19. Blev du kär i år?
Jag är kär i perioder eller förälskad haha

20. Hur många one night stands?
Inga alls

21. Favoritprogram på TV?

Grey's Anatomy & Criminal Minds

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nä, hatade de personerna redan innan året började hehe

23. Bästa boken du läste i år?

24. Största musikaliska upptäckten?
Som jag upptäckte eller som världen upptäckte?

25. Något du önskade dig och fick?
Jag fick det mesta som jag önskade mig under årets gång

26. Något du önskade dig men inte fick?
Jag önskade mig en vinst på triss, men icke

 27. Årets bästa film?


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Jag jobbade och kom hem runt 20.30 och då hade Koko fixat med en massa saker här hemma

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag skulle lärt mig att börja plugga i tid och att jag borde uppskatta de små sakerna här hemma

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Mitt eget mode haha en salig blandning av bekvämligheter, mest mjukiskläder hehe

31. Vad fick dig att må bra?
Semester och min älskade

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Han där söta killen i High School musical, med det stora håret, söt som socker ju haha

33. Vem saknade du?

Min morfar och min farmor

34. De bästa nya människorna du träffade?

Winnie, Josse(började umgås mer) hsk-gänget

Kommentarer
Postat av: Maria

hahah det är luuuugnt ;)

2009-01-16 @ 15:16:34
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0