Tillrättavisning

Jag fick mig precis en tillrättavisning nere i tvättstugan och med all rätt faktiskt. Idag är det en röd dag och på röda dagar finns det speciellt tvättschema. Vi får lov att renovera mån-sön men inte tvätta hur som helst.

Mån-lörd
tvättpass 1: 07-11
tvättpass2 : 11-14
tvättpass 3 : 14-17
tvättpass 5 : 17-21

Man får lov att ha torkrummen 1 timme efter avslutat tvättpass

Sönd & andra röda dagar
tvättpass 1 : 10-14
tvättpass 2 : 14-18

Sen har de en lista där man skriver sitt lägenhetsnummer på den tvättiden som man har, de stryker jämt på dagar och tider man inte får tvätta, de har gjort det men inte strukigt över denna dagen. What to do?

Ja iaf jag fick minsann höra att det är söndag idag och det finns speciella tvättider då och att hon minsann skulle börjat tvätta 10 och skulle hänga in sin tvätt 11. (Jag lämnade tvättstugan 10.10 men hämtade tvtten nu 12 efter de vanliga REGLERNA)... Men jag sa att de inte strukigt på sin viktiga j-la lista och att den är fler än jag som satt upp mig på tvättid idag. Jaja gnäll om du vill, i don't give a shit! Gå o gnäll till styrelsen som alla andra j-la bitterfittor i riksbyggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0