Mer gnäll

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, igårkväll började jag känna mig sämre än tidigare. Jag kände mig enormt febrig inombords, men jag var inte alls varm. Började bli öm i huden och mer täppt i näsan. Sen är jag rent öm på ögongloberna, jag kan inte titta uppåt utan att det smärtar i ögonen, vaknade enormt många gånger inatt av att jag kallsvettades och att jag knappt kunde öppna ögonen av smärta. Ångest! Visste att detta skulle hända, jag vill hålla mig och gå til vårdcentralen på måndag, men tror fan inte att jag klarar det, så jag tror nog jag kommer sätta mig på Ahlmansgatan när jag slutar jobb. Vill helst ringa jobb och sjukanmäla mig, men då blir det ett jävla liv och jag pallar inte det.



Kommentarer
Postat av: Maria

haha det märkte du väl att jag kunde! dessutom var allt lugnt tills du avslöjade dig själv hahaha.

2009-01-17 @ 16:24:01
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0