Kamera, vad är det?

Jag är en sån yrpanna att ni fattar inte. Jag använde kameran igår, men nu hittar jag inte den. Wierd (!)

Sitter nu helt död, gick o la mig vid 1.30 typ och gick upp nu 5 för att skriva klart min individuella uppgift som ska vara inne idag och som ska redovisas idag.

Mår fortfarande inte bra, ringde sjukvårdsuplysningen igår för att höra om jag borde söka hjälp (inte psykisk hjälp som många säkert tror haha), men det tyckte hon inte ännu utan jag skulle köpa någon tablett som hette Sinova och nån nässpray med kortison (konstigt för jag vill inte att näsan ska rinna mer än vad den gör). Ringde mamma o snackade med henne och hon sa att jag lät täppt i näsan, så jag hoppas inte sköterskan rekomenderade nässprayen för jag lät täppt, för jag är allt annat än täppt i näsan ska jag säga! Köpte Kortisonspray och Sinova, rena rånet för helvete! Ursäkta ordvalet, men seriöst! Sinova 20 tabl, 91kr (man ska ta 1 tabl 3 gg dagligen), kortisonspray 90kr. Gissar att min såkallade "bihålsinflamation" inte går över och att jag måste till läkaren ändå och då lär vi ligga på 150kr + läkemedel, så då är vi uppe i 500k och sinova och kortisonsprayet lär jag inte behöva använda, ett bra köp som "slängs i sjön".
 Aj äm a stjudent får helvete haha



När kommer Dralle hem igen? :(







JAG HITTADE INLÄGGET I ARKIVET!!!! BAVOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0