Ang lördag

I lördags var vi hemma hos Winitorn aka Winnie på partaj eftersom han fyllde år. Jag som var dåligt gick dit med legging ett långt linne o kofta inte fancy alls hehe Natha, Josse & Malou däremot var sesiga som få hehe. Jag hade tyvärr inte med mig kameran, men tog en j-la massa foto med Malou och Josses kameror. Ska sno deras bilder och visa upp här så ni får se vad vi egentligen sysslar med.

Det hände en skit rolig sak lördags, men jag har blivit tystad haha hotat till tystnad av min kära sambo haha Han tyckte inte det var fint att berätta det här i bloggen, men lixom hur ska ni annars kunna hänga med i svängarna, så vi får se om det blir några avslöjanden senare hehe


Imorgon ska jag jobba med Koko, najs najs, känner mig kass ännu, borde kanske ringa vårdcentralen & gnälla lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha bavoooooooooooooooo 10poaäng till zoran

2009-01-13 @ 16:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0