Challenge

Maria challenged me on this one, i just made a copy from Marias blog, thats why it's in swedish, you got lucky this time hehe

Utmaningen handlar om mat och hon har då listat 5 soters mat som hon inte tycker om, och om dem ska jag skriva vad jag tycker och sedan göra en egen lista på 5 saker som jag själv inte tycker om!

1) Slarvsylta -
Only the name sounds terrible,,,
2) Ärtsoppa - I am very fond of ärtsoppa,,,
3) Blodrätter - I can't even look at it without thinking that it's the pigs blood that you fry and eat
4) Kroppkakor - I have never tried it, but in my imagination it's terribe
5) Inlagda ägg - Haaha bläää 

Min lista över mat jag inte gillar:

1) Levergryta
2) Rotmos
3) Korv med broskbitar i (klöks)
4) Blodrätter
5) Lamm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0