Värnhem-Hovrätten, just shoot me

Jag är på g, jag är laddad, jag är redo att plågas! Sista stadsvandringen med sista gruppen idag. Jag har så ont i ledna runt anklarna, men jag har inget val. I will survive, hopefully.

Igår kollade vi när Bk Flagg mötte Nydala, det var skönt väder när matchen började men den försvann solen och jag började frysa såklart... Men jag är en "viking" och jag överlevde det oxå, inget tar död på mig inte hehe Sen stack vi hem till Fredde & Marijana en stund. Jag läste bok med Aleks och sen myste jag med bebisen ett tag.

När jag läste boken med Aleks så kom vi till djur sidan så var där en apa så sa jag:

Jag -Där är Koko
Aleks- Du är en apa hahah (pekarpå Koko)

Sen stod han på toa och borstade tänderna

Aleks- Jag spottar (spottar ut tandkämen)
Aleks- Du kan inte borsta tänderna (spänner ögonen i mig)

Hahaha han är så j-kla rolig nu hahah


Nya skor från Skopunkten förresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0