Sonntag

Ja då var det Söndag igen, tiden går väldigt fort...

Ska berätta om min dag igår haha

Koko hade match i Bjärred och jag skulle hjälpa till att transportera spelarna för d ehade inte tillräckligt med bilar haha Så upp 9.00 en LÖRDAG körde iväg till Bjärred och 20 min innan matchen började (10.40) så kommer de på att spelarlicenserna ligger nere på klubben i Malmö. De fick lov att börja matchen och jag fick köra iväg fr att hämta spelarlicenserna, jag bröt mot fler lagar igår än vad jag gjort under hela min körkorts tid hahah
Iaf, jag kom till klubben och där fick vi stå och vänta för han som skulle ge mig licenserna hade inte nyckel till kontoret där licenserna fanns, så där stod vi säkert i 15 min innan den andra nissen kom och kunde ge mig dem. Ut på motorväen igen och gasa på som en maniac haha Jag ringde upp Dralle som inte spelade och han sa att jag var tvungen att vara tillbax innan första halvlek var slut haha dvs jag hade 20 min på mig ungefr, kul kul. När jag väl kommer in i Bjärred så hamnar jag framför en j-la tanta som inte ville köra om en liten "bil" som endast körde i 20km/h. Men jag hann dit i tid och domarna blev nöjda, vilken tur haha

Idag ska jag arbeta som vanligt, kul kul kul.....


Skulle egentligen ut med Natha och Josse igår, men magen tillät inte det som vanligt känns surt som fan när jag är inne i desa perioder. Man vet aldrig hur magen mår från minut till minut(!!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0