Sleeping "beauty"

Jag är rent slut i mina ben. Igår gick jag och min grupp från Möllan-triangeln-södra förstadsgatan-gustav sen tillbaka samma väg. Idag gick vi samma runda plus runt hela rörssjöstaden. Imorgon ska vi gå från värnhem-hovrätten.
Vi håller på med stadsvandringar för att lära oss mer om vårt älskade Malmö. Vi är indelade i grupper och berättar för varandra.

Så jag har gått idag från 8.15-12.00 non-stop, mina skenben gör så j-la ont haha
Var å trött när jag kom hem så jag somnade, vaknade nu och ska snart bege mig.


Jag och mitt ghetto ögonbryn haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

var e denna foto tagen någonstans? obs tycker att din blogg e skit bra.......

2009-04-28 @ 20:30:03
Postat av: Fia

Den är tagen på Varuhuset 2kr, why? =)

2009-04-29 @ 09:42:09
URL: http://poljubac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0