Pigg som en lärka

Nu är jag uppe med tuppen (nästan). Måste hinna läsa in mig på lite mineraler och bergarter innan jag sticker bara, vi ska ha "redovisning" idag är det tänkt.

Jag har fått en allergisk reaktion på mitt ena öra av öronhängena. De är gjorda avsilver och jag har ända sen jag var liten varit allergisk mot silver i öronen, endast i öronen vilket är konstigt.


Konversationen mellan mig och Koko löd så här igår, läs och njut haha

S: Jag har så ont i öronsnibben, känn den är rent svullen.
Koko: Mmmm
S: Ända sen jag var liten så har jag varit allergisk mot silver. Har bara kunnat använda guld.
Koko: Ja men så är det med zigenare, hahha

Hahah schyst  av honom ahhaha


Detta är glimmer och det finns i de flesta svenska bergarter ;) Impade av min kunskap ellerhur :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0