Fredag den 13:e(10:e)

Idag är verkligen min otursdag!!!

  • Efter träningen när jag kommit hem, satt jag och käkade en bulle och drack vatten. Jag råkade spilla ut allt vattnet över bordet.
  • När jag duschat och skulle ta av handduken från huvudet så fastnade jag i mitt ögonhänge och hålet utvidgades och började blöda.
  • Nyligen skulle jag köra till gatuköket och käka med Koko och då råkar jag slå av min nagel på mitten(jag lyckades storstäda hela lägenheten utan att knäcka någon nagel!)

Fortfarande blodig, men avtvättad.

Jag måste ta av den brutna biten för annars lär jag slå i överallt, men det går inte för den sitter fortfarande fast i skinnet! =(



Otursdag eller payback för mina synder?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ajjjjj.. Du kan inte skicka sånna hemska MMS bilder till mig...

Och det va inte hålet som börja blöda hahahaha??

Utan ålet haha man får märka ord

2009-04-10 @ 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0