Bröllopsfest=tjejkväll

Någon frågade när bröllopsfesten blir av haha Jag festade för fullt i lördags och tro mig det räcker och det kände jag i söndags med haha Ska visa lite bildre från bröllopsfesten med flickorna...


Lördagens outfit, dock osminkad hehe


Jag och Josse


Sex on the beach och vin stod på dryckeslistan


Vi hade lite dåligt omdöme haha


Jag och Josse "sexar" oss med blommor


Natha härmar oss :P haha
Till Terese: Om blommorna stod fel så skyll på Natha haha :P


Vi hittade en kundvagn utanför porten haha


Vi är inte riktigt kloka och vi TRIVS med det haha



Natha är på G


Tamim och jag, innan han kastade iväg min väska haha


Detta var hela partygänget innan de andra lämnade oss själva, fattar inte hur de
vågade lämna oss yrpannor själva med alkohol och allt haha



Kommentarer
Postat av: Maria

ringen! jag vill se ringen!

2009-04-27 @ 20:50:00
URL: http://mawiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig och ball kväll hahha.. Vi e inte kloka. men det visste vi redan :D

2009-04-27 @ 22:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0