Beach 09 redan?

Jaa idag var jag på ribban. Jga läser som sagt geografi och ni som trodde att geografi handlar om länder, världsdelar och sånt skit har aningen fel, det handlar om så mkt mer. Det handlar om hur vårt landskap och hur vår välrd är uppbyggd, vad gör att vi har åsar, floder och var kommer de ifrån. Det vet jag hör ni! =)

Jag grävde och hade mig idag på stranden iaf haha jag fick även färg i ansiktet kan jag passa på att berätta haha

Jag var och tränade även idag, det kändes som in i h-e-l-v-e-t-e när jag började cykla haha men dte gick över.



(Ingen mer Rollo för mig nu när jag tränar inför beach 09 haha)




(För dig som undrade så blir jag både förskollärare och grundskollärare, så från åldern 0-12år har jag behörighet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0