We survived!

Yay, ingen wannabe big bang inatt inte! Idag ska jag äntligen fixa mina ögonbryn, har väntat på detta i 3 veckor haha Så de ser för jäkliga ut. Sen ska jag hem till min farfar och hjälpa honom att städa lite.

Ska köpa ett lip plumping gloss idag tänkte jag, så får vi se om jag får några bomba läppar sen ;)
Ska även beställa mascara från usa som jag ska få shippat till en vän som sen ska shippa dem till mig, eftersom cvs vägrar shippa mascara utanför the US. Min älskade mascara som jag inte kan leva utan säljs tyvärr inte längre i Europa och har inte gjort det på 5 år så jag får fixa det på annat håll. Sist jag var i Miami köpt jag med mig ett halvt dussin hem, inte nog med att de kostar mindre än i Sverige oxå! =)



Bajina BaŠta, Juli 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0