varmt


Ja nu är jag äntligen hemma. Jag beslutade mig imorse för att köra Koko till jobb och sen åka hem och städa hos farfar. Skulle följt med han för att handla med, men han hade så han klarade sig.

Sen stack jag hem till mor min för att ladda ner msn till henne, eftersom hon suttit 3 timmar igår och försökt själv utan att lyckas. Men det visar sig att hon visst lyckats och det var problem med att logga in bara. Men men ja tekniken, vad ska man säga mer än PROVA DIG FRAM! Det har jag fått höra av min pappa hela livet och det är överfört till mig för jag säger jämt så haha Jag är en klon av min pappa haha

Sen var jag i stan med natha och josse, vi letade jeans och present till en viss liten herre som ska bli 1 år! =)

Nu sitter jag här hemma själv eftersom "mannen" i hemmet är och tittar på någon match blläääää...



Natha är besatt av Jeansmärket Killah, det är tatuerat fast inne i skallen haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0