Vad var det jag sa

Ja vad var dte jag sa, efter jag lämnat datorn hos mamma och installerat allt som skulle installeras, så blev det Mcdonald's hehe. Jag är ett sånt skärpmats freak.


New York Supreme

Kan inte påstå att den var en hit precis, men deras pommes var delikata!!!

Deras speciella "pommes/potatisar" till New York Supreme var inte klara så jag sa att det var okey med vanliga pommes, så då fick jag stora pommes istället för mellan storleken.

På väg hem skickade jag sms till Koko och skrev:
Jag -Visar man välvilja så får man stora pommes och det gillar vi!
Koko - hehehe

Jag är en pommes fantast, vart jag än är vill jag ha pommes. Hos ett par vänners restaurang så brukar jag ta lite pommes som förrätt innan jag äter pizza, haha torftigt jag vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0