Utskällning

Hmm jag lär få en utskällning när han får reda på vad jag gjort :P Men eftersom han aldrig läser min blogg så lär han inte få reda på det om jag inte råkar försäga mig haha, rättare sagt jag kommer inte kunna hålla det hemligt så ikväll när vi ska sova kommer det rinna ur mig så här kommer det låta ungefär.

Jag  - Ehmmm du...
Koko - Ja.?
Jag -Ehmm....nä det var inget
Koko -Jo vad är det.
Jag -Du vet H&M..... de hade sån 50% rabatt på en vara, så typ beställde jag en jacka till dig...
Koko -Ok, var det allt? (På tonen kan man höra att han inte är chockad, utan mest trött på mitt trams)
Jag -Ehmmm, ja, eller nä en jacka till mig med. Men den passar säkert inte så jag skickar tillbax den.

Det gäller att kontra fort att den ena ska tillbax(fast jag alltid behåller det) och att det var 50% på den andra, man måste betona de bra sakerna :P haha



Jackan till mig( ser Koko den lär han säga "Men du har en precis likadan i garderoben ju")


Jackan till Koko(hoppas den sitter bra och den passar honom *håller tumme*)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur f-n får jag upp menyn i toppen igen!

2008-09-12 @ 01:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0