telepati nytt

Jag glömde berätta en kul grej idag. Sjukt.

I lördags var jag ju på 1 års kalas och Arijana(Alex mamma) hade på sig en snygg tröja, jag lägger märke till allt haha vet alltid vad alla har på sig haha Har värsta detaljminnet och långtidsminnet.
Ja vilket fall som helst, tröjan hon hade på sig handlar inlägget om.

När vi var inne på Gina Tricot så såg jag en liknande tröja och tänkte skicka ett sms och fråga om det var där hon hade köpt den, men tänkte att om den på Gina liknar den så kvittar det ju, bara att köpa den. När vi sen står i kön för att betala så kan ni ju bara gissa vem som kommer in på Gina Tricot, om det inte var självaste Arijana och Alex haha Sjukt.
Burlöv Center vara bara så otippat att träffas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0