Tant?

Ja vet ni, jag är en (städtant). Jag hjälper min farfar att städa där hemma vet ni. Så jag har 2 hem att städa. Men vad gör man inte för människor man älskar.

Idag ska jag först hem och städa hos farfar(ca 2 timmar), sen ska jag iväg och köpa tillbehör till tv:n. Möjligen att jag hinner att borra(jag älskar att borra!). Får se om jag hinner eftersom ikväll ska jag på utbildning till näktergalen, can't wait!

Kom precis på att jag måste se till så att jag kan få gitarren strängad, eftersom jag har gett upp! Jag har föreximination på måndag och där ska jag kunna spela en melodi med 3 ackord utantill! Man ska kunna melodin och sången utantill! Jag upprepar UTANTILL!!! Med andra ord, JAG MÅSTE TRÄNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0