tajta brallor och stryptag runt halsen

Ja idag spelar då Koko match igen, jippie. Jag som är så himla insatt i fotboll haha Är inte ett dugg intresserad men man får väl offra sig, vet inte hur mycket han bryr sig om att jag är på matchen egentligen. Sitter/står där kanske i onödan?

Har slängt alla kartongen och skit som möblerna låg i idag. Proppade hela bilen full så jag inte kunde se ut på högra sidan haha, kunde knappt växla iheller hahah men men jag klarade det =)

Hatar brallor som sitter så j-la tajt om vaderna så man knappt får luft, sen polotröja ska vi inte snacka om haha men jag vill inte frysa när jag står där och kollar sen heller.

Ska iväg och snacka med de i musikaffären ang gitarren. Har lyckats få 5 strängar rätt, men den 6:e vill inte bli rätt strängad! Så nu får de fixa det eller iaf förklara för mig vad det är jag har gjort fel.


den gyllene fotbollen


Kommentarer
Postat av: Maria

ah du är väl en ängel, visar ditt stöd för din man haha :D heja från mig med!

2008-09-20 @ 15:51:52
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0