Tabletter....

För er som inte vet har jag haft problem med min mage sen jag var ett litet barn (det lät precis som en visa i mina öron). Har varit känslig, enligt mig själv och andra extremt känslig mot laktos, och har varit inne på många många undersökningar som inte visat något. Var hos min läkare i början av augusti och hon tycker att mina symptom tyder på ibs(Irritable bowel syndrome). Jag har nu fått tabletter som ska lindra mina symptom (kraftiga magkramper), där jag knappt kan vända mig i sängen utan att vilja gråta av smärta. Fick tabletter som dämpar kramperna och några tabletter som gör att magen inte sätter igång med sina onödiga rörelser som för normala människor inte känns något, men som för mig är extremt jobbigt och obehagligt.


 
Tabletterna i folien kan göra en lite off, och mig gör den rent slö och allmänt små berusad.
Har tagit dem 2 gånger och samma resultat båda gångerna...



Detta är jag idag, som ni ser lite smått förvirrad och allmänt bakom flötet haha


Kommentarer
Postat av: Maria

lilla tösabid, du får nock ta en halv åt gången, du ser rent väck ud hahahaha

2008-09-09 @ 19:36:34
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0