Sorry

Jag ber om ursäkt för dåligt uppdaterande, men som ni säkert vet, eftersom jag tjatat så har möblerna kommit idag =)

Jag har hållt på att skruva, pusta, knuffa och morra i säkert 2 timmar med de jäkla sakerna haha. Men nu så står de där fina o jäkliga!
Måste bara fixa en sak med den ena lådan, eftersom skrivarna trillat av och skrapat upp undersian på dem :S

Är så himla slut i huvudet just nu, men känner att jag måste stränga om min gitarr för att kunna fortsätta spela Ida's sommarvisa haha


"...och smultron det ger jag till barnen för det tycker jag dom kan få"

Kommentarer
Postat av: Maria

säker på att det inte är dina egna skruvar som lossnat? hahah nej nu var jag elak. du är så duktig!! (på allvar)

2008-09-17 @ 00:26:22
URL: http://mawiia.blogg.se/
Postat av: Maria

hahaha jag vågar inte! dessutom är han så blyg så han håller på att gå sönder när man pratar med honom så jag undrar då hur han skulle bli om jag bad om en idolbild hahahaha

2008-09-17 @ 13:01:47
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0