Snoozzaaa

Ahhh bara lite till, har legat och snoozat sen 7.00. Börjar inte förrän 9.15 så det gör inget. Brukar sätta klockan lite innan så man har möjlighet att göra så. Skönt är det och det gör att jag blir piggare =)

Min dag är fullsmockad idag, börjar 9.15 och slutar 16.30 typ och sen ska jag med Natha när hon fixar naglarna.

Såg att nya Media Markt öppnar idag "nära" oss, skulle köpa en datorskärm till Koko, men tror inte att jag hinner nui innan skolan, får at det ikväll om dte finns ngt kul kvar, som jag tvivlar på.



Off i go.


Enbart 3 terminer kvar sen är jag klar med skolan! haha det lät kul, jag är klar med skolan för min del, men jag ska lära ut till andra ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0