presentkort

När jag fyllde år nyligen så önskade jag mig presentkort så jag kunde köpa fler Eva Solo glas som jag har sen innan, så nu förra veckan var jag iväg och köpte lite nya glas.


6st små glas och 4 st stora glas

Jag skulle behöva 4 små glas till, men de säljs bara i 6-pack, allt för att trjäna pengar.

För 3 jular sen fick jag i julklapp av jobb förpackningen med en kanna och 4 små glas. Så om man vill ha 12 glas så går inte det, eftersom glasen bara säljs i 6-pack iofs bra om man nu råkar slå sönder 2 glas.
SKa köpa en förpackning stora glas till oxå, så har jag fullt av både storlekarna.

Kommentarer
Postat av: Maria

det kallas att vila middag :P så det så!

2008-09-15 @ 18:33:52
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0