Precis som i skolan

När jag gick i skolan så brukade man få en riktigt god curry/karri sås, jag minns inte om det var med tonfisk eller kyckling, god var den iaf.

Jag lyckades återskapa den idag ahhhh så underbart, förutom kyclingen som var katastrof, köp aldrig kycklingbröstfilé blää hatar senor o sånt skit...


Den smakade bättre än vad bilden visar

När jag skulle koka riset så hände något helt sjuklt haha
Jag kokade upp vatten i vattenkokaren för det ska gå fortare och jag satte på plattan och satte en kastrull med lite olja, när vattnet var klart så hade jag glömt bort att oljan var varm, så när jag hällde vatten i kastrullen så började det stänka olja i hela köket SÅKLART, dum i huvet är jag haha hur kunde jag glömma! Ja det vara bara fram med en ny kastrull o börja om från början ;) Så nu kan man åka skridskor i köket så halt det är haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0