Nu så gick det.

Äntligen gick det att logga in =)

Har varit ute och käkat mat ikväll efter Koko's match, sen varit hemma och käkat massa chips och choklad, smarrigt.

Träffade på en människa ute ikväll som jag avskyr mer än djävulen själv. Det finns inga ord för denna människan i min mening. Jag önskar att jag kunde säga att personen är den mest fula äckliga människa jag någonsin sett, men då skulle jag ljuga, Personen ser bra ut och är inte äcklig för 5 öre, om man inte räknar personens insida, för den är svartare än natten och gräslig! Jag mår illa av att behöva vara i närheten av denna personen och had ejag kunnat skulle jag skickat personen till månen!

Men nog snackat om negativa saker. Hittade en fin sak från Ilva idag när jag beställde byrån. Tv bänk som skulle passa vårt vardagsrum UTMÄRKT! Måste dit imorron när jag lämnat Koko på jobb, jag börjar jobba en timme efter honom så det borde jag hinna =)

Kommentarer
Postat av: Svea

Hahahahah asså det är helt sjukt att ni skulle träffa henne där. vad är oddsen av detta hahhaa..

Hur va hon mot er hoppas du i8nte snackade med henne..

2008-09-13 @ 10:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0