Mixed signals



Ja idag fick jag mig en känga när Natha var upprörd/irriterad/sur/arg/ledsen, ingen inte ens hon själv vet vad hon var haha
Ja att jag alltid lägger upp såna bilder på henne o andra där de ser helt drogade ut med halvöppna ögon etc haha jag höll på att flabba ihjäl mig ocg då fick jag minsann höra att det inte var det minsta kul och att jag bara lägger in bra bilder på mig sjävl(enligt henne) hahah
Värsta utlägget hit o dit, så jag sa att bilderna på facebook ska väck!

5 min senare när vi var inne på Tiger så provade hon ett par brillor som var helt wacko, och gick med på att bli fotad, vad ska man tro, hon ger mig mixed signals haha ibland får man o ibland inte, vad ska jag med såna bilder till om jag inte får visa upop dem? hmmmm hahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0