Middag

Ja idag är vi bortbjudan på tacos, vilket sammanträffande eftersom tacos skulle jag kunna leva på om jag hade fått hehe

När jag var yngre och fyllde år så bjöd vi på det varje år. Så typ 10 år i rad bjöd vi alltid på det hemma hos pappa! Smarrigt...

Jag är sån yrpanna ibland, imorse när vi blev hembjudna på tacos, så fråga Koko mig om vi hade något annat planerat och jag sa nej. 10 min senare kommer jag på att han är bjuden på födelsedagsfest till en kompis, men han visste inte om han skulle dit.

Nu efter jobb skicka Natha sms till mig och fråga om 20.00 blir lagom ikväll och när jag kommer. Hmm jag som trodde det var nästa helg vi skulle ha grekisk afton och dricka tequila. Men men, de festar varje helg så jag tar igen det nästa helg ;)

Håller på att baka chokladmuffins med blockchoklad som vi ska ta med oss.

SKa visa foto på ngt sött sen...

Kommentarer
Postat av: Maria

tacos mmmm mums!!

men ja när mamma och hennes kille ska köra upp mitt flyttlass så får cykeln följa med :)

ha en trevlig afton!

2008-09-13 @ 18:33:18
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0