Mat

Ahh innan Koko åkte till jobb så käkade vi omelett, men nu är jag hungrig igen. Vad ska det käkas nu då? Borde nog åka till maxi och handla lite mat till ikväll. Idag är dagen då min älskade ska tillbax på sin diet har jag bestämt eftersom det är jag som lagar mat.



Kött, sallad, sås är det som gäller. Inget sött och inga kolhydrater. Han lyckades gå ner 7 kg innan sommaren, men under semestern gick han upp 3 kg. Så nu ska vi ner de 3 kilona igen + några till, jag ska inte gå ner något alls utan jag ska börja träna(I wish). Jag äter samma "diet" som honom förutom att är han inte får äta sött, så trycker jag i mig chps godis och coca cola haha så jag går inte ner ett skit, vilket är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0