Kläder

Ja "fotbollsfrun" som jag talade om förut, känner en som säljer barnkläder, så vi besluta oss för att åka dit o handla lite. Koko's brorson har fyllt år och jag tänkte då passa på att handla något till honom där. Efter många om och men blev det 2 body's och ett par brax(byxor/leggins).

När jag sen kommer hem har jag får jag ett sms av Koko som frågar om jag hittade något till Ana(kompis dotter) som är 14 månader. När jag gick där o kollade på kläderna så fanns där såååå mycket sött till flickor och jag gick och retade mig på att jag inte kände någon lite tjej! Hmmm Ana slog mig inte ens tanken, jag borde skämmas! Men iaf jag körde tillbax och köpte 2 body's och ett par brax(byxor/leggins). =)


Snoozy heter märket

Jag köpte en body som ovan fast i vit till Ana. Den har knytning på vänstra sidan precis som på en omlott tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0