Inköp

Här har vi då inköpen. Jackan såg snyggare ut på hm's hemsida men jag ska prova den med ordentliga kläder(inte mjukisbrallor) så blir jag kanske nöjd, annars blir det att skicka tillbax den. Om så är fallet så lär det bli det ett Hallelulja moment för Koko. hehe



Wannabe Ugg's skorna/stövlarna har jag sen innan, jag köpte dem förra året men förväxlade de brittiska och de amerikanska storlekarna så jag fick dem i storlek 39 och det är en aning för stort när jag i vanliga fall har storlekarna 35-37. Så nu har jag dem i rätt storlek äntligen!


Varför betala 1200kr för ett par Ugg's när man kan få ett par från Haléns för 199kr ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, inget svar från läkaren än. Ska ringa dit imorgon, inte världens roligaste grej att vänta på lixom!



Kram kram

/ Johanna

2008-09-18 @ 16:39:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26038
Postat av: Maria

ah du din tramsemaja hahaha.



men jackan ser jättefin ut! har du testat med riktiga kläder nu? jag väntar fortfarande på mina "uggs" :(

2008-09-18 @ 21:45:38
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0