En dag av äventyr med...

En dag med äventyr med Natha aka Victoria Beckham going ortodox haha

Änvände mina nya skor idag, supersköna! SKa köpa ett par till natha och josse så att jag slipper se ut som en giant sidan om dem, de gör mig till 1.82 cm lång hehe

Jag och Natha körde till Lund och höll Josse sällskap i 3 timmar i butiken hon arbetar i. Vi hann käka Mcdonald's, shoppa och snacka skit haha

 Dagens outfit eller vad man ska säga ;)

 Köpte ett armband i butiken josse arbetar i köpte även...
 Ett skohorn och dess hållare =) Wunderbar...

 När vi var på väg mot stan för att handla mat, så gick vi förbi denna skylten haha jag och Natha stirrade samtidigt på skylten och började gapskratta. När man tittar fort ser det ut som det står något annat än det borde...



Galenpanna No.1    Galenpanna No.2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0