Vill de ha betalt eller ej

Just nu är det många som ringer försök igen senare *klick*

Precis så säger tele2 till mig när jag ringer, jag vet att jag sett min mobilräkning någonstans men vet i fasiken vart jag lagt den. Brukar lägga dem direkt i räkningspärmen men jag ville väl på ett omedvetet stadie inte betala den antar jag haha

Sitter hemma hos min pappa just nu eftersom jag ska vattna blommor o massa sånt är det tänkt. Ska skriva lite utvärderingspapper och månadsrappoter till näktergalen, för 12.30 ska jag hämta min mamma och köra henne till tandläkaren. Jag tror att hon vill att jag ska köra henne så jag ska få dåligt samvete för jag inte varit hos farbror tandläkaren på ett tag haha men jag vet vad som väntar mig om jag går dit, därför drar jag ut på tiden och gör det värre istället. Värsta grymma strategin hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0