Veckans skratt

Måste bara berätta om Natha och Josses greker som kom i söndags. hahahahha

Det började med att vi satt och snackade och vi kom att prata om Koko och mig, de frågade hur länge vi varit ihop och varför, bla bla bla, så sa de han är säkert svensk så sa jag nä haha han är serb. Då bröt helvetet löst han ena sa att han hatade serber och han ville inte berätta varför, jag tänkte inte mer på det. Så när vi skulle visa dem Bo01 och Turning Torso så när vi ska betala parkerringsavift så går där några albaner längre bort och "grekerna" hör dem prata och börjar snacka med dem, då går det upp för mig varför de hatar serber hahaha *TRÖG*

Så jag står inte på topp hos dem, så jag har sagt till Natha att jag ska hålla mig borta tills de åker hahaha Annars kanske jag beslutar mig för att gå dit bara för att provocera haha


Just det! Det roliga med detta var att när Natha och Josse kom hem från Kreta så skämta de och sa att de är säkert albaner för de tyckte de hörde några ord albanska när de snackade med varandra. Vi har umgåtts väldigt mycket med albaner under vår gymnasietid så det finns några inside jokes om allt detta hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0