Vägverket

Ja idag var då dagen när jag skulle hämta bilen haha

Fick ett sms av bilförsäljaren där han skrev:
Hej!
Har ett stort problem, vill du vara snäll och ringa mig så fort du kan.

När jag läste det så börja hjärtat dunka fortare haha Så ringde jag och då säger han att bilen är i bilhallen färdig och allt är bra, men att den inte har någon registreringsskylt. Vägverket har tydligen skickat skyltarna till ett helt annat företag och när det företaget fick dem skickade de tillbax dem till vägverket. Men vägverket har en regel som gör att de måste annulera de skyltarna och göra nya. Så de nya skyltarna kommer på måndag eller tisdag haha NICE! 

Inga problem jag har min pappas bil i 1 ½ vecka. Så jag har min egen gamla bil att köra med och hans bil, så mig går dte ingen nöd på hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0