Trött

'

Det känns som om jag haft trött som rubrik flera tusen gånger, men jag är ju jämt trött. Har alltid saker att göra på kvällarna som jag tidigare sagt.

Imorgon ska jag upp tidigt för att köra mina pappa, hans sambo och min farbror till Svågertorp för de ska till Spanien! Ja orättvisst jag vet men men.

Sen ska jag till skolan och mellan lektionerna ska jag hämta bilen =) Sen tillbax till skolan och sist men inte minst under kvällen ska jag träffa mitt mentorsbarn.

Nu ska jag fortsätta att kolla klart på mitt älskade Grey's anatomy och vänta på att Koko ska komma hem så vi kan åka till nöjesmagasinet och handla godis =)

Kommentarer
Postat av: antonia

godis!!

2008-10-24 @ 12:58:24
URL: http://xpresscocoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0