Ska jag eller inte



Jag har dragit mig för att berätta för min pappa om ett kommnade bilköp, för jag vet vad han kommer säga. Jag vet oxå att han brukar ha rätt och jag vill inte höra det rätta det enda jag vill höra är. Men jag ska ta mig mod och säga det idag eller imorgon. Annars lär han märka om vi kommer körande med en ny bil, men dte känns fel haha

SJÄLVKLART SKA NI KÖPA DEN!

Men det lär jag inte höra av någon tror jag (förutom Maria som redan sagt det haha)


Nä nu ska jag resa mig och köra och hämta skor, körkort & Koko.

Ringer banken ikväll (telefonbanken), annars har jag tid hos en handläggare på onsdag.

Kommentarer
Postat av: Maria

ah... föräldrar har alltid rätt men ibland måste man följa sina luster.



men hur övertalade du zoran?

2008-10-13 @ 17:04:41
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0