Öm


(Det blir nog inget med bilen just nu iaf, and it breaks my heart)

Ahh jag har en stor knuta under min underläpp, det gör så j-la ont har haft den ett par dagar nu. Har lovat mig själv att inte klämma som jag brukar, hitills har jag klarat det, men försvinner den inte till imorgon så jävlar ska det klämmas.


Skorna kom igår, ser smått plastiga ut på nära håll och extremt hög klack trodde inte att de var så höga, men men.

NU ska jag bege mig mot en 4 timmars "lektion" om toner och noter hahah med en halvdöv farbror :)

Lägger in bilder på mig sen där jag har på mig mina nya styltor haha =)

Kommentarer
Postat av: Maria

se det som såhär att du har hela livet på dig att köpa nya bilar

2008-10-14 @ 11:08:00
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0