"Jag kan flyga jag är inte rädd"



Det är nått i den stilen jag måste tänka för mig själv när jag har extrema kunder, "Jag har tålamod, ni stör mig inte" Ahhh fy fan sura j-la människor, kosta på er ett leende för en gångs skull allt behöver inte vara dödsallvarligt. Sen måste allt gå på 5 röda annars blir det liv i luckan, hade en kvinna och en man som hamnade i en hetsig diskussion i min kassa, för hon skulle kolla saldo hahhaha Tänkte för mig själv, sura j-la man gå hem och dra något gammalt över dig och försök få lite medkänsla för andra människor!


Jaja till trevligare saker, jag ska hämta Natha om 40min och sen ska vi hämta upp Melinda, dvs jag har typ 30 min på mig att göra mig klar för ännu en utekväll haha

Tur att jag vet vad jag ska ha på mig =) Ska se om jag hinner ta en bild innan jag ska stressa iväg, ni kan ju räkna med om jag ska hämta Natha runt 17.45 så lär jag vara där 18.00(då ska vi vara hos Angelica) hahahha

Kommentarer
Postat av: Maria

jag har visst förvarnat er :P men tack ska du ha!

2008-10-11 @ 17:54:34
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0