Ja ikväll ...

Ja ikväll blev det indisk mat. Gott var det. Ingen var sugen på efterrätt men vi beställde in 1 cappucino, 1 öl och en te.
När servitören gått säger koko på skämt
-Han trodde säkert jag sa 3 cappucino

När han sen kommer tillbaka så kommer han in med 3 cappucino (!!!), 1 öl och ingen te haha Vi förklarade att vi bara skulle haft en cappucino men vi behöll dem ändå och bad åter igen om en te. Som ni vet är jag ganska känslig mot laktos, så jag trodde te skulle vara ett säkert kort haha Men icke, han kommer in med te som är blandat med mjölk hahaha Ångest! Så ingen efterrätt / dricka för min del inte



Så hät såg jag ut ikväll inget märkvärdigt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0