Intressant?

1. Vad heter du? Sofia
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Något annat än Sofia, men jag vet inte vad
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Sofie haha livlig fantasi
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfru
5. Vilken årgång är du? 1985
6. Vart bor du? Malmö
7. Bott utomlands? Ja i Miami
8. Flyttat antal gånger? 7 gånger haha
9. Vart skulle du vilja bo? Där jag bor nu
10. Vad vill du bli när du blir äldre? Vill bli så himla mycket men jag valde läraryrket


UTSEENDE
1. Hur lång är du? 172 cm
2. Hur mycket väger du? 57 kg
3. Hårfärg och frisyr? Vet inte, brun-rött-ask aktigt
4. Ögonfärg? Blå
5. Mest nöjd med? Midjan
6. Minst nöjd med? De icke fasta delarna haha
7. Skostorlek? 36-37
8. Glasögon? Ja som jag aldrig använder(De ligger i fotbadet i badrummet :P)
9. Har du några piercingar/tatueringar? Jag har mitt namn tatuerat i svanken


FAVORITER
1. Filmer? Hmm vet inte
2. Låtar/Artister? Lyssnar på det mesta
3. Årstider? Julen och sommaren
4. Mat/dryck? Coca Cola
5. Djur? Min sambo? haha
6. Färg? Blått och Vitt
7. Parfym? Pure Poison
8. Tv-program? Ghost Wisperer
9. Ämne i skolan? Engelska
10. Sysselsättning? Renovering, bakning

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Vit tygjacka från Only
2. Vad använder du just nu för skor? Olika varje dag, men idag svarta skor från Diesel
3. Favoritfärg på kläder? Vitt och Svart
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mjukisbyxor och en t-shirt
6. Favoritaffärer? Ilva och bauhaus haha
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det är olika varje månad
8. Vad har du för byxstorlek? 27/32.
9. Vad har du för tröjstorlek? 34/36/38.

DIN LÄGENHET
1. Stort, liten eller mitt emellan? Vår lägenhet är 74kvm
2. Vilken färg på väggarna? Vitt, muskotnöt, beige, aubergine
3. Vilka färger går lägenhetens inredning i övrigt? vitt, svart, beige
4. Favoritmöbel och varför? Sängen just nu
5. Vad vill du ändra på? Renovera kök, badrum lägga nya golv.
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Ja en tjock-tv i vardagsrummet och en lcd-tv 32" i sovrummet
b) Video/dvd? Använder xboxen
c) Dator? En stationär och en laptop
d) Stereo? Xbox360 åter igen
e) Telefon? Mobil & bärbar siemens telefon
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Åt ena hållet vår gård och andra hållet parkeringen
8. Vad gör du oftast hemma? Sitter framför tv:n och laptopen
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Koko
10. Favoritpryl i hemmet? Min laptop hehe

GREJER
Plånbok: 
En stor brun/vinröd från Mexx
Tandborste: En grön
Smycken: Förlovningsring, klocka, öronhängen, halsband med kors
Solglasögon: Svarta D&G
Nagellack: Genomskinligt


Såg listan hos Fanny och tänkte att ni skulle få lite trevlig info om mig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0