Inte igen =(

5.00 ringde min klocka imorse eftersom jag skulle köra bagar till min pappa, hans sambo o min farbror till Lomma. Till en bussterminal av något slag. Var hemma igen runt 6.30 och läste tidningen vid 7 somnade jag och vaknade inte förrän vid 13.50 (!!!) Helt sjukt sover aldrig så länge, så trött måste jag varit. Känner mig krasslig igen, med grusig hals och feberkänsla, så jag börjar nog bli sjuk igen.

Har 1000 saker att göra känns det som. Imorron ska vi kalas hemma hos oss för mig och min moster. JObbar 12-16 och de kommer redan 16.15 ungefär. Så innan jobb ska jag hinna städa hemma hos oss, städa hemma hos farfar och hinna handla.

SHIT SHIT SHIT! Hur ska jag hinna med allt? :S


Kommentarer
Postat av: Maria

din stackare. tyvärr blir man lättare sjuk när man stressar! kunde de inte kommit senare?

2008-10-24 @ 23:32:23
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0