Hur ska detta gå till

Jag har funderat på hur jag ska kunna tjäna pengar på min blogg med mina extremt många läsare, hela 9 stycken. Hahah jag som har sagt till alla att till nästa år ska jag bli stormrik på mitt patetiska och tråkiga liv.

Men har något kul att berätta som jag nyss råkade säga hahah

Koko har suttit och spelat poker och kom nyss in med sin hängläpp(gör han jämt när han åker ur en turnering) så ville han förklara hur det gick till...

Koko -Får jag berätta?
Jag - Nej jag vill inte veta!
Koko - Men jag...
Jag -(jag avbryter) nej!
Koko - Men...
Jag -(jag avbryter igen) nej!
Koko - jag hade AA (ess ess)
Jag - Man spelar inte med AA för man förlorar alltid på det...!
Koko - Ja men hur verkligt är det, han andra hade 4 4
Jag - Ja men nån av de andra kan få kuk (!!!), ehhh kåk menade jag

Efter mitt fina uttryck så dör jag av skratt, hahah så är det när man ska försöka undvika hans försök att berätta hahahahha Jag är lättroad jag vet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0