Hektisk dag

Idag försov jag mig till skolan eftersom jag varit uppe inatt pga magen. Igår så fick jag i mig fet mat som jag inte visste var så fet, så det gav mig extrema kramper. Så jag måste ha stängt av klockan när den ringde.

Iaf vi var i skolan från 9-14 sen var det hem och laga något att äta och fixa en del saker.

16.40 hämtade jag mitt mentorsbarn och vi körde till min skola för att delta i deras "lära känna aktivitet". Var där fram till 19.00 ungefär så jag lämnade av henne runt 19.30.

Sen körde jag hem till nån vi känner och blev bjuden på mat gott saom fan haha SMARRIGT!

Nu äter jag igen haha sitter med franskbröd och doppar det i majonäs haha gott gotti gott gott.

Har ett grått moln här hemma som är irriterat hela tiden! SNacka om att man blir arg själv, fan inte mitt problem att hans j-la dator gått sönder och att han spelat bort pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0