Det är faktiskt en värdehandling!

Ja efter skolan skulle jag titta mig omkring hos frisörer i malmö ang Ga.Ma plattänger, men de jag tittade på hade för smala plattor eller vad man säger.
 Så jag körde till onoff där jag köpt min för att se om jag kunde få en ny enbart genom att ha garanti broschyren. De kunde söka efter mitt kvitto, men då behövde jag numert på plattången. Så jag körde och hämtade dem och då fick jag prata med en äldre annan man som sa

Affärsgubben: -"KVITTOT ÄR FAKTISKT EN VÄRDEHANDLING!"
Jag: -Jo jag vet, därför tycker jag det är konstigt att jag sparat broschyren och inte kvittot.

Jag är inte dum jag vet att kvittot är en VÄRDEHANDLING, men av någon anledning är kvittot väck! Han skrev ut ett papper till mig och sa att de hade 2 på lager ute på svågertorp(de har slutat sälja den modellen på Burlöv C), så ut på svågertorp och javisst kolla vad jag kom hem med!



Även denna har extremt smala plattor och korta (till mitt extremt tjocka och långa hår), men om jag kan få en ny så tar jag hellre det än att gå och köpa en ny för 1000kr =)


Kommentarer
Postat av: svea

hahahaha han va sjukt otrevlig kunde knappt hålla mig för skratt..Tur jag tittade på när den lilla grodan blev uppäten av ormen i stället på all de 50 tv skärmarna dom hade där hahaha

2008-10-20 @ 19:52:03
Postat av: J

den är braaa

2008-10-24 @ 18:17:37
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0