Då så

Ja då har jag fått träffa mitt mentorsbarn och hennes syster och pappa. De verkar vara jätte trevliga och bra, så detta ska nog gå bra. Vi mentorer skulle vara där 12.30 för att registreras och för att vara där i tid för barnet som skulle komma 13. När klockan är 13.25 så sitter vi säkert 30 stycken och väntar på vårt mentorsbarn som inte kommit. Vi är väl ca 100 st som är anmälda. Så 13.30 kommer mitt mentorsbarn och då har jag frusit röven av mig i 1 timme i detta jävla skitväder som Malmö(förtjänar inte att skrivas med stor bokstav!) ligger inne med. Regn blåst och allmänt rusk!

Sitter just nu på Koko's(mitt) jobb och väntar på att de ska sluta jobba så vi kan köra hem. Här är varmt åtminstone och jag har nötter och coca cola frmaför mig haha

Ska hem till Natha sen eftersom hennes GREKER kommit hit från Kreta idag MOAHHAHAHHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0