Billarm

Ahhh igår natt när jag precis precis precis somnat så väcker Koko mig.

Koko - Vakna, det regnar ute, ett billarm har gått igång. Det är kanske din pappas bil
Jag - Ohhh jebote! *reser mig hastigt och rusar till fönstret*
Koko - Var det hans bil?
Jag - Näää  en annan bil och det regnar inte det haglar. Lönt & väcka mig jag hade precis somnat så skönt.
Koko - hahhahahh du sa jebote
Jag - haha ja vadå då
 

Här lägger jag mig igen, då går ytterligare ett alarm igång.

Koko - Är det din pappas bil nu då?
*jag går och tittar ut genom fönstret*
Jag - Nä det är en bil inne på parkeringen
Koko - Jaha hur fan ska vi kunna sova nu då?
Jag - Bilen som tjuter står precis utan för vårt fönster
Koko - Jo jag kunde nästan ana det, så ingen sömn alltså.

Efter 15 min av tjutande från 2 bilar så slutar de äntligen.

Kommentarer
Postat av: nettan

HAHA FÖRSTÅR PRECIS, KUNNDE INTE SOVA 20 BIL

LARM UTANFÖR MITT FÖNSTER KÖRDE IGÅNG TITT SOM

TÄTT I 30MIN.iNTE KUL

2008-10-29 @ 20:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0