Åter igen

Jag är jämt trött, normalt att vara dunder trött 21.00

Var idag och skulle hänga med när Nathas syrra Terese skulle färga sitt platina blonda hårsvall till brunt, det är en sensation för mig haha så jag var tvungen att åka dit =)

När färgningen var klar, så lixom hetsade jag och Natha fram Terese till att klippa håret kort. Jag anser att vi en aning delaktiga i beslutet av allt hets haha men Natha säger att eftersom vi inte var där när saxen klippte av svansen så är vi inte ansvariga HHAHAHHAHA har ni hört på maken!

Frillan och färgen blev snyggt, men hon måste nog vänja sig för hon blidde litta lissen när hon insåg hur mycket hår som klippts av =) Det växer ut igen om några år, don't worry :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0