Aleksander

Koko skulle hem till Fredde idag o kolla på nya avsnitt av Contender eller nått i den stilen, så jag körde honom. Jag har inte träffat Aleks 2,5 år på ett tag så jag följde med in, roligare får man leta efter.

Han gick upp till övervåningen och ropar, Fia kom leka.

Så går jag upp så har han hällt ut ett spel med massa små runda brickor 1cm X 1cm över hela mattan haha Sen körde vi bilbana, och när bilarna inte gick lagade han dem haha

De roligaste kommentarerna idag var:

Jag - Vem vann?
Aleks - Aleks

Aleks - Spela detta? (pekar på ett annat spel)
Jag - Då får vi plocka undan detta först då
Aleks - Ok (precis som ingenting)

När han skulle ta på sig blöja för han skulle lägga sig, så skulle han ta av sig tröjan.

Jag - Ska vi ta av tröjan och sätta på oss denna istället
Aleks - Ok (Så börjar han gå ner för trappan och ropar....)
Aleks - Tata, tröja av.
Jag - Aleks vi kan hjälpa dig här uppe
Aleks - Ok (Han är halvägs ner för trappan och går upp igen)

Hahahha roligare att se det live, men så roliga kommentarer. Han ville spela RISK så vi lärde honom världsdelarna hahahahha kul kul kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0