Väckarklocka

Ja nu när jag känner mig bättre kan jag inte vara stilla. Jag har städat hela lägenheten, ska dammsuga när Koko vaknat. Ska försöka hinna baka med mig cupcakes till min mormor, vi ska nämligen dit och käka gås Kalkon runt 2 tiden.

Ikväll kommer Marija (Koko's mamma) hem från juggan, vi ska köra och hämta henne vid midnatt. Hon brukara vara nere ni juggan från Maj till Oktober/November. Så nu är det dax att komma hem hehe


Ska kolla klart på Miami Inc och sen ska jag nog försöka baka baka liten kaka ; )

Kommentarer
Postat av: Svea

Fan vad du är duktig kära du :D

2008-11-15 @ 11:43:32
Postat av: Maria

lönt att alla mobiler ska gå isönder. min kommer gå sönder om typ 2 månader igen, känns ju skitbra...



kommer du bort till kirseberg och lämnar några bullar?

2008-11-15 @ 14:49:46
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0